23 Haziran 2009 Salı

Romantik Mangalar 1: Kyou, Koi wo Hajimemasu (Today, we start our love / Bugün aşkımız başlıyor)


Today We Start Our Love / Bugün Aşkımız Başlıyor, aslında çok klasik bir konuyu ele almış ama hikayesi çok güzel olmuş: Kahramanımız Tsubaki, liseye yeni başlıyor ve aşık olma hayalleri kuruyor. Fakat aynı zamanda tutucu, mantığına sıkı sıkıya bağlı, saçlarını her gün iki uzun örgü yapıp okula giden, üniformasını tam tamına talimatlardaki gibi giyen bir kız! İçten içeyse değişmek istiyor. Fakat başaramıyor.

Okulun daha ilk gününde, okul birincisi olan, fakat uzun saçları, gevşemiş kravatı, ve rahat tavırlarıyla sinirini bozan; yakışıklı ve popüler Tsubaki'nin (evet, onun adı da Tsubaki) dalga geçmelerine boyun eğiyor. Çok sinirlenen ve ezilen kahramanımız patlıyor ve Tsubaki'nin rahatlığının simgesi kabul ettiği o uzun saçlarının bir tutamını sırasından çıkardığı makasıyla kesiveriyor! Pişman olup korkuyor ama, çok geç...

Kyou, Koi wo Hajimemasu, çok eğlenceli bu manga. Özellikle de kız Tsubaki'nin içini yiyen olaylar:) Tavsiye ederim. Mangafox'ta okuyabilirsiniz; İngilizce. Türkçe'ye çevrildi mi bilemiyorum; pek sanmıyorum çünkü oldukça yeni.

Edit: Türkçe altyazılı buraya tıklayarak izleyebilirsiniz. AMA şu anda sadece OVA'sı var izlemek için (mini-seri), tam serisi çıkmadı ve OVA'yı da ben hiç beğenmedim. Bence okuyun.









6 yorum:

  1. bence en iyi shoujo lardan biri.çok güzel,süper!

    YanıtlaSil
  2. Ever bencede çok güzel ama en heycanlı yerinde bitti ya( benim okuduğum sitedeki bölümleri) ama devamı varmış nerden bulabilirm ki?

    YanıtlaSil
  3. daha devam ediyor en son ikinci biri giriyordu kadını çalınan erkek sendromu :-SS strobe edge, H2O bunlar da çok iyi shoujo lar onu bulamazsan bunlara bakabilirsin...

    YanıtlaSil
  4. izlemek istiyorum ama bulamıyorum türkçe altyazılı .s

    YanıtlaSil
  5. Türkce olarak okuyabileceğim biryer varmı acaba??

    YanıtlaSil
  6. mabushi majo çeviri grubu mangasını çevirmekte şuan.

    YanıtlaSil