5 Temmuz 2012 Perşembe

Heidi Şarkı Sözü: Türkçe ve Almanca (Dinlemek için videoyla birlikte)

Heidi anime
Heidi'nin ülkemizde yayınlanan şarkısının orjinal sözleri Almanca'dır. İşte Türkçe çevirisi ve orjinal Almanca şarkı sözleri:

Türkçe

Heidi, Heidi
Dağlar senin dünyandır
Heidi, Heidi
Tepelerde evindesin
Koyu renkli çamlar
Güneşli yeşil çimler
Heidi, Heidi
Mutlu olmak için onlara ihtiyacın var

Heidi, Heidi
Eve gel
Mutluluğunu bul
Tekrar geri gel

Almanca

Heidi, Heidi
Deine Welt sind die Berge
Heidi, Heidi
Denn hier oben bist Du zu Haus'
Dunkle Tannen
Grüne Wiesen im Sonnenschein
Heidi, Heidi
Brauchst Du zum Glücklich sein

Heidi, Heidi
Komm doch heimFind' dein Glück
Komm doch wieder zurück

Aşağıda Heidi şarkısının videosu :)



Şarkıyı kim söylüyor? Ne kadar başarılı oldu?

Şarkı, Gitti und Erika (Gitti ve Erika) adında bir Alman folk müzik ikilisine ait. Kızkardeş olan Gitti ve Erika, 1977'de yayınlanan Heidi şarkısıyla dünya çapında üne kavuştu. Şarkı, single olarak beşyüzbin kopyadan fazla sattı, dünya çapındaysa satış rakamı yaklaşık kırk milyon adet oldu. Bu şarkı ve jenerikle Heidi, doğadan uzak kalan ve televizyon başına geçen bütün şehir çocuklarının sevgilisi olmuştu :)

Heidi çizgi film/animesi hakkında daha fazla bilgi için: Heidi Aslında Bir Animedir

8 yorum:

  1. hakkaten cocuklugumun müziği hollaalahiyiy holalahiyiy diye bi kısmı vardı zıplardım durmadan bu müzikte. ne günlerdi .. teşekkürler paylaşım için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah evet! Ben hala o bölümü söyleyip arada zıplıyorum! :D

      Sil
  2. çok hoş ya :)

    YanıtlaSil
  3. çok hoş ya :)

    YanıtlaSil
  4. Cok ozledim be.. ahh heidi..

    YanıtlaSil
  5. kidz tv yayınlıyor şarkını çok seviyorum hep ne demek olduğunu merak etmişimdir, paylaşımınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. seni seviyorum heidi

    YanıtlaSil