5 Haziran 2009 Cuma

Romantik Komedi Anime Listesi

Benim tavsiye edebileceğim en iyi romantik komedi anime dizileri işte bunlar:
 
En İyi Romantik Komedi Animeler

  • Air : Yalnız bir kız ve kasabaya yeni gelen bir yabancının ortak kaderi.
  • Aishiteruze Baby: Bir lise öğrencisinin küçük bir kıza bakmak zorunda olması ve okulda aşık olduğu kız.
  • Chobits: Hideki bir gün sokağa atılmış inanılmaz şirin bir kız robot bulur.
  • Honey and Clover: Sanat okuluna giden üniversite öğrencilerinin maceraları.
  • Itazura na Kiss: Resimdeki anime. Biraz aptal olan Kotoko'nun okulun dahi çocuğuna aşık olması.
  • Kanon: Çok ilginç konusu, seyretmek lazım.
  • Kaichou Wa Maid-Sama: Son dönemdeki en iyilerden. Okulu kızlar için daha iyi bir yer haline getirmek isteyen ve bir maid cafe'de çalışan Misaki ve popüler Usui'nin ilişkisi.
  • Kimi ni Todoke: Bu da çok iyidir. Utangaç Sawako'ya popüler Kazehaya'nın yardım etme çabası.
  • Love Hina
  • Lovely Complex: Çok uzun boylu olan bir kızla kısa boylu bir çocuğun ilişkisi.
  • Marmalade Boy
  • Nana: Josei animedir ve çok iyidir. Biri punk solisti, biri de sıradan bir kız olan Nana adlı iki kızın Tokyo'ya taşınması.
  • Oh My Goddess
  • Onegai Teacher
  • Ouran High School Host Club: Harem animesi. Zengin okuluna giden ve cinsiyete önem vermeyen Haru'nun okuldaki bir grup çocukla maceraları.
  • Sailor Moon: Bilmeyen yoktur. Ay savaşçısı.
  • Skip Beat: Ünlü olmak isteyen kızın iki ünlüyle adamla yaşadıkları.
  • Toradora: Küçük ve vahşi Taiga'nın korkutucu bir çocukla tanışması ve ilişkileri.

    29 yorum:

    1. cok hosuma gitti guzel liste tüm filmleri film izlemeli herkes..

      YanıtlaSil
    2. gerçekten de iyi bir anime listesi ama buna Special A de eklenebilir.

      YanıtlaSil
    3. +kaichou wa maid sama + bokura ga ita

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. kaichou wa maid sama
        izleyeli iki-üç ay oldu ama hala aklımdan çıkmıyor. ikinci sezonunu bulamadım ama senin bir fikrin var mı?

        Sil
      2. Kaichou Wa Maid-Sama'nın ikinci sezonu henüz çıkmadı ve daha çıkacağıyla ilgili resmi bir açıklama yok. Umarım çıkar! :)

        Sil
    4. listeden sadece Love Hina izledim.
      Çook güzeldi.

      YanıtlaSil
    5. Lovely Complex
      Kimi ni Todoke
      Itazura na Kiss
      Herkes izlemeli çook güzeller!

      YanıtlaSil
    6. Adsız dedi ki...

      Lovely Complex
      Kimi ni Todoke
      Itazura na Kiss
      Herkes izlemeli çook güzeller!

      Evet, bunları izlemeyen arkadaşlar romantik komedi izlemedim demesin lütfen :=).

      YanıtlaSil
    7. Gakuen alice de izlemenizi tavsiye ederim

      YanıtlaSil
    8. kaichou wa maid sama bunuda tercih ederim

      YanıtlaSil
    9. Lovely Complex şu ana kadar izlediğim en iyisi
      Aşın ''Boy''utlarını anlatan bi anime :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Lovely Complex şu ana kadar izlediğim en iyisi
        Aşkın ''Boy''utlarını anlatan bi anime :)

        Sil
    10. guzel bir liste hepsini izlemistim.Benim favorim ise toradora...

      YanıtlaSil
    11. lovely complex
      itazura na kiss
      ikiside mükemmell bayıldım :))

      YanıtlaSil
    12. Kaichou wa Maid-sama Romantik komedinin en yoğun ve güzel olduğu anime.. her bölüm o tadı alıyorsunuz..

      Lovely Complex bu konuda çok isim yapmış bir anime ama romantik komediyi her bölümde alamıyorsunuz. tamam güzel ama bazı bölümleri sıkıyor diyebilirim. ama Kaichou wa Maid-sama da öyle bir durum yok.. romantizm i süper koymuşlar. özellikle nerede nasıl konulacağı konusunda süper bir zamanlama örneği.. ve Kaichou wa Maid-sama sayesinde gülmekten karın kasıda yapmış bulunmaktayım. :)

      Romantik komediyi yani bu 2 linin ayarını tutturabilmek ciddi anlamda zor bir iş. :)

      Kaichou wa Maid-sama
      ve
      Lovely Complex Dallarında 1 ve 2 numaradır bana göre. :)

      Birde,
      Komedi yanı ağırlıklı, Romantizmi çok az ama Tadında olan başka bir animede,

      Beelzebub... (Konusu çok aykırı ama süper. :D )

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ben Kaichou Wa Maid-Sama'da Usui ve Misaki'yi çok sevdim >:3 Beelzebub'ı izlemedim, ilginç gözüküyo.

        Sil
    13. Kaichou wa maid samayı izlemeyen romantik komedi anime izledim demesin. gerçekten herşeyi tadında bırakttı çok hoştu :) favorim

      YanıtlaSil
    14. kaichou wa maid sama
      kimi ni todoke
      itazura na kiss
      bokura ga ita
      lovely complex bunlar müthiş..

      YanıtlaSil
    15. Itazura na Kiss
      Kimi ni Todoke
      Toradora
      kaichou wa maid sama
      Skip Beat
      izledim hepsi de çok güzeldi.

      SKİP BEAT gerçekten muhteşemdi. Her bölümü ayrı bir zevkliydi. İzlemeyenlere şiddetle tavsiye edilir.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Skip Beat gerçekten çok güzeldi.Kyoko'nun şeytanları,azmi muhteşemdi. Tek kötü yanı bitirmemeleri gereken yerde final yapması :(

        Sil
      2. Ben de Skip Beat'i çok severek izlemiştim, geçenlerde nostalji olsun diye açılışını izledim :)

        Sil
      3. Bu arada evet, final yapmayıp devam etse iyiydi.

        Sil
    16. Bence Uta No Prince-Sama Maji Love 1000% de çok güzel. 2 Sezonunun çıkıp çıkmadığını biliyor musunuz?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ben onu izlemedim ama La Corda Doro'yu izlemiştim ona benzer :)

        Uta No Prince-Sama'nın ikinci sezonu Nisan 2013 civarında çıkacak büyük ihtimalle!

        Sil
      2. Daha varmış yaa :) Neyse çok teşekkür ederim

        Sil
    17. 1- Ouran High School Host Club
      2- Uta no Prince-sama
      3- Hakushaku to Yousei
      4- İnuxBoku SS
      5- Special A
      6- Hiyokoi
      7- Tonari no Kaibutsu-kun
      8- Kimi Ni Todoke
      9- Kamisama Hajimemashita
      İşte size kapı gibi 9 seri :D 1 ay yeter okula gidenlere :D Keyifli izlemeler :D

      YanıtlaSil
    18. bunlarda eklenmeli : ao haru ride , candy candy, vampire Knight en önemli ve izlenmesse pişman olunacak türden iyi 3 anime

      YanıtlaSil