10 Temmuz 2009 Cuma

Anime Torrent? En İyisi Bence: BakaBT !

bakabt

BakaBT, her türlü anime ve manga torrenti bulmak için ideal bir site. Soundtrack, Bölümler, Full Sezonlar, siz düşünün! :) Daha önce bu site Boxtorrents adıyla hizmet veriyordu fakat sahipleri arasındaki bir ayrılıktan dolayı bugün BakaBT olarak yayında. Sitedeki torrentleri indirmek için kayıt olmanız gerekiyor. Kayıt basit, bedava ve acısız :) Ondan sonra bir torrent indirici yardımıyla (ben Utorrent kullanıyorum) gayet güzel anime indirmeye başlayabilirsiniz. En son Nana'nın bayıldığım soundtracklerini indirdim. Oldukça spesifik bi şeydi ve o sitede vardı! XD Not: Site ve içeriğindeki torrentler İngilizce.

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. BakaBT.com'da "nerdeyse" herşey vardır. Özellikle Amerika'ya lisanslanmış hiçbir anime sitede mevcut değildir. Bu site yöneticilerin amerika'daki " internet kanunlarını" çiğnenemek için yaptığı bir uygulamadır ve yasaklı aniemelerin listesi de mevcuttur. Ayrıca site "private tracker", yani indirdiğiniz miktarı aklında tutan bir sistem ile çalışmaktadır. Türkçe anlatmak gerekirse. Download ettiğiniz kadar Upload'da verirseniz herkez mutlu olur. Site yöneticileri upload yapılmadığında herhangi bir siteden atılma söz konusunun kesinlikle olmadığını, fakat herkesin indirdiği birşeyi en az az indirdiği kadar upload etmesinin güzel bir olay olacağını vurgulamıştır. Herkese bol animeli günler...

    YanıtlaSil
  3. Sanırım üye olduktan sonra başlamak için de 6 gün gerekiyor bi de acaba animeler ingilizce dublajlı mı?

    YanıtlaSil
  4. bakabt de üye bilgilerimde torrnet pass diye bir şifre gördüm bu ne için acaba?Acil cevap yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  5. Ya ben kaydolamadım
    ''Sorry, you're not qualified to become a member of this site.'' diyor :/ neden ya

    YanıtlaSil