21 Haziran 2012 Perşembe

Türkçe Altyazılı Anime

Sevdiğiniz animeleri Türkçe altyazılı nerede izleyebileceğinizi sık sık soruyorsunuz. Burada Türkçe altyazılı anime yayınlayan siteleri sıralıyorum. Buldukça ekleyeceğim.

Sizin bildiğiniz iyi siteler var mı? Yorum yapın onları da ekleyelim! :)

1. Türk Anime TV

Türk Anime TV'nin sloganı Türkçe altyazılı ve dublajlı ( Allah allah, dublajlıyı nasıl yapmışlar? Televizyondan mı kopyalamışlar?) anime yayınlamak. Burada öne çıkan, çevirinin kalitesi. Ben iyi bildiğim iki animeyi altyazılı denedim. 1.Nana. 2.Kaichou Wa Maid-Sama. Nana'nın çevirisi çok kötüydü, Kaichou Wa Maid-Sama iyiydi. Video kalitesi iyi. Bazı linkleri çalıştıramadım. Türk Anime TV'ye gitmek için buraya tıklayın.

3 yorum:

  1. Türk Anime TV Türkiye'nin en iyi anime sitesi içinde her anime var ve çok kaliteli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, biçok şey var gibi gözüküyodu hakkaten. Belki çevirileri daha özenli kontrol edebilirler ama. NANA'yı kuşa çevirmişti izlediğim çeviri hahah.

      Sil
  2. TV kanallarını da unutmamak lazım. İlk S'nek TV anime vermişti Türkçe alt yazılı. Sonra kanal kapanınca oradaki animeler Maxi TV'ye geçti. Sonra Maxi TV'de kapandı. Ardından MTV Türkiye anime yayınlandı. Kapandı animeleri Kidz TV'ye geçti. Kidz TV'de de Animez adında anime yayınlayan bir kuşak yayını oluştu. Ben animeleri hep tvden izlerdim çünkü daha zevkli geliyor ama uzun soluklu olmuyor malesef. Animez'in de saati kısaltıldı zaten.

    YanıtlaSil